Saturday, July 31, 2010

pengalaman tak ternilai

tahun ni..beberape kali msuk paper.hehe..sume ni jd pengalaman yang tak ternilai harganye.makin menjadikan aku semakin matang n yakin...



ni paper Melaka Hari Ini..




dibesarkan gambar kt atas tu..hehe..


selepas beberapa bulan aku kne mting malam..at last habis gk tunggakan aku.ni la yg berbaloi rasenye pas penat lelah sume staff aku gk..thanks guys.. (^_^)


gambar2 kat bawah ni plak paper Melaka Hari Ini dan Berita Harian 27 Julai 2010..cite pasal Persidangan Dewan Negeri Melaka...gambar aku ade dlm tu.tp kecik je..yg hadir sepatutnye Ketua2 Jabatan jer.tp ade beberapa sebab aku kne hadir masuk..kire cipta rekod la..paling muda kt situ..aku dikelilingi pegawai2 besar kerajaan n Datuk2..tp duk dalam tu punye la cuak gile.seram sejuk je.sb aku bkn pemerhati.kalu jd pemerhati xpe lg.leh duk standby je kt belakang.ni duk utk bg jawapan kalau ade pape soalan berbangkit..tp xpe..tu sume pengalaman berharga.mane ade pegawai mude yg masuk Persidangan Dewan ni..i'm d only one n youngest among all of them..(terase bangga plak sket..hehehe)...


paper Melaka Hari Ini 27 Julai 2010




gambar besar paper atas..hehe






ni paper Berita Harian 27 Julai 2010




gambar besar paper Berita Harian..




~hasil coretan fz@~

No comments:

Post a Comment