Thursday, September 30, 2010

apa ni?garam ke?

smlm aku rase cm nk pengsan bile ade org tnjk kt aku sepeket kecik serbuk putih..die jmpe dalam fail yg masih dlm proses.fail tu fail bergerak..aku selidik2.tp xtau cmne bnda tu ade dlm fail tu.byk kemungkinan2 yg boleh difikir2kn..1st time tgk bnda tu aku tfikir bnda tu d****.dari cara bnda tu disimpan n disorokkan dlm fail.tp rupa cm garam je.cume lain sket la...



mmg cuak gile aku mase tu.tp wat2 tenang sb pape aku kne selesaikan.staff aku yg jmpe tu lg la cuak..dh ptg dh mase tu.nk rujuk kt sape pun xtau.nk simpan mmg xbrani.mmg la xsure bnda tu d****.myb die bkn d**** la.tp xnk la nnt bile smpan dulu tgu esoknye,pape jd aku yg kne btanggungjawab plak..so,utk selamat, aku pgl sorang mmbe ni.mane tau die kenal ke tu ape...ermmm..tp die pun xknl.just suspek d**** je..pastu kiteorg call sorg ASP nk tnye la.nk cnfirmkn je sbnrnye.tp die hantar polis nakotik jmpe kiteorg.so,tgu la polis tu smpai.bile polis smpai,disahkan bnda tu adalah S***U!!



terdiam masing2.aku query gk nape die tgk je n sahkn tu s****.mmg die knl ke?xyah wat ujian pape?bnda bukan main2.tp mmg die cnfm sb tu bidang die.so xleh nk cakap ape la..bnda tu polis rampas n fail yg bnda tu dijumpai pun kne ambil la utk siasatan.aku suh la bdk yg jmpe tu ikut polis tu wat report sume...



hari ini dalam sejarah la aku tgk bnda tu.aku siap belek2 lg tgk.try cium la konon2.cm terer je mase mula2 tu.tp mmg aku xtau tu ape.just suspek je.pastu dh terbukti.so, pasni aku kne amik tindakan selanjutnye plak.sb bile difikir2kn blk.nape bnda tu diletakkan dalam fail yg bergerak.sblm ni aku semak fail tu mmg xde.xtau la aku xpasan ke ape.tp fail tu lalu beberapa org.tu yg byk kemungkinan n byk keraguan kt citu.nk kate org nk kianat unit aku pun boleh gk.kalu staff aku yg pnye bnda tu.nape die letak dlm fail yg die tau fail tu bergerak.org akan tau kalu disimpan kt situ.n watpe die sorok dlm fail plak.baik die sorok kt meje die je kn..



makin pening kepale aku.aku tkt org kianat je.polis akan siasat kes ni.tp cm susah sket la.sb fail tu fail bergerak.ramai org yg boleh ada kemungkinan letak bnda tu.n fail tu letak kt open area plak.lg la susah nk detect sape2..makin sakit kepala aku ni.aku ketua kt cini.kalu bnda tu staff aku pnye, aku kne siasat n amik tindakan.kalu org kianat pun aku kne siasat.tp ape je aku nk buat ni???tgu siasatan polis dulu la...



mood aku skrg : sgt2 buntu..



~hasil coretan fz@~

No comments:

Post a Comment