Tuesday, November 2, 2010

banyak ke beza?

haiii.....

mari berkongsi2 ape yg kite tau...

bajet 2011 umum hari tu yg cukai jualan handphone dimansuhkan...

cukai jualan dengan cukai import tu bezake?

rasenye berbeza kn...errmm....

ape yg aku tau n bace la.....

cukai jualan handphone ni dalam 10% dr harga jual die kot..

so, harga handphone tahun depan murah ke?

beza sgt ke harga die nnt?

rase cm nk beli handphone....

tp tguhkn dulu sb takut rugi oooo....

kalu thn depan harga die jauh lg murah...

melopong je nnt...menyesal pnye... hehe....

so...aku nk tgu tahun depan.bpe bln je lg ni..

sabar2...hehe...

hope penantian aku ni berbaloi..turun gile2 la harga handphone thun depan...

boleh membeli ngn gembira... hahaa.....



jom tgk handphone2 yg dalam pemerhatian aku.....





Nokia C3 : handphone yg murah n ok la.kalu sengkek sgt aku beli ni je..






Blackberry Curve : ni smart gk.harga xde la mhl sgt.tp biar murah lg..hehe..






iPhone 4 : ermmm..ni mmg smart tp mahal..aduh..best kalu dpt ni..


ape2 pun...aku nk tgu thn depan dlu.nk tgk harga die brape n baru leh pilih nk yg mane..heeeeee....


 ~hasil coretan fz@~

No comments:

Post a Comment