Wednesday, February 9, 2011

changes!

 entry kali ni nk cite psl changes yg baru2 ni aku buat..sempena tahun baru 2011!

hah!.ape je perubahan yg aku buat ek?berubah status ke?..hahaha

upssss....belum lg ye.xpe.xlame lg.jgn risau ye..(tp aku risau gk..hihihi)

perubahan yg pertama aku buat :

redesign bilik aku kt opis..yeay!..dh ade feng shui..murah rezki ni..hihihi..(wat tilikan sndri je.. =p)

ni design bilik aku yg baru..bak kate pemaju cina yg dtg..wahh..ade feng shui la..(bgus2..mudah2an btol la kn..hihihi)


ni pun aku ubah..cmni bru senang aku nk tgk reminder2 yg aku wat..(slalu bkn tgk pun..xgune gk kn.. =p)


yg ni aku mmg xtukarkn..sb tmpt die ni mmg dh strategik dh..senang aku nk tdo time rehat...hahaha


 ok...bukan bilik aku je yg aku ubah..aku ubah sket care kje staff aku..bile tgk ade yg slalu dtg lmbt.tp selamber je.xde rase pape..sb opis aku kn pki tumbprint.org len bkn tau pun die lmbt..yg tau die n aku la.sb report smpai kt aku.tp bile tgur pun cmtu gk..so,utk nk bg dieorg ubah perangai tu..aku buat la carta prestasi kedatangan staff aku n aku tampal kt depan pintu..biar sume nmpk...hah..mase ni baru la dieorg segan sket.sb org sume tau la die dtg lmbt..hopefully pasni dieorg berubah la sndri bile aku wat cmni..kalu xberubah gk xtau la nk ckp ape lg kn..huhu...

p/s : aku pun kne beware gk.sb aku pun xterkecuali dlm carta ni..so,aku kne la make sure xdtg lmbt.malu la kalu bos lmbt kn.nnt terpampang kt depan tu.sebulan org tgk muke aku lmbt..woooo..malu seh...aku akn pstikn tak akn berlaku cmtu..huhuhu


CorEtAn oLEh :

8 comments:

  1. bgus2..ada ong la kalo feng shiu dh bgus..hehe..kalo nk ubah status..bgtau k..:)

    ReplyDelete
  2. semestinye akan diberitahu..wajib dtg yerk..(tp bile tu xtau lg..hihihi)

    ReplyDelete
  3. nanti aku nk dtg la mealwat opis ko hehe...pastu nk skodeng sapo la mamat2 yg suka sgt dtg lambat tu hehe....

    ReplyDelete
  4. mari2 dtg opis aku.jgn lupe bwk buah tgn ye..hihi...cyn..jd ke 22hb ni?

    ReplyDelete
  5. 22hb x jadik sbb bos ada bengkel cob kt PD. Pospon seminggu dlm 1 Mac kot...ntah xingat tp surat dh kuar.

    ReplyDelete
  6. fiza nanti jumpa lan kim salam eh ;p

    ReplyDelete
  7. bile mase org jmpe die kak?ni nk wujudkn gosip ni...owhh....tidak!!..

    ReplyDelete