Sunday, May 23, 2010

Excident lg

arini bersamaan 23 Mei 2010, aku excident lg.adoi..tp mmg cuak gile la..kt klebang.btol2 dpn kdai coconut shake yg famous tu.dh la tu kdi sedare aku.mase tu berhenti sb kete dpn2 bnti.ade trafic light kt dpn.leh plak kete blakang sondol kete aku.tp mase die nk sondol kete aku, mmg aku nmpk r.sb aku pndg cermin belakang mase tu.nampak muke die yg terkejut n cuak n nk mengelak langgar kete aku.tp malangnye..xsempat nk mengelak..kebaboommmm!!!aku ngn sepupu aku, zati cuak gile duk dalam kete tu.pastu masing2 dh xtau nk wat pe.terkebil2 je.hahaha..



pastu kete yg langgar aku tu (Kia Spectra) bg signal suh benti tepi.sb aku mmg dh xtau nk wat pe.duk tgh jln tu.nk dijadikan cerita, mase nk ketepi tu aku leh plak bwk kete msuk longkang.aku btol2 xperasan.sb dh cuak n blur gile.selamat r kete aku tu.stuck kt situ je la.pastu ade la org2 yg tolak bwk kete aku tu kuar.tp terima kasih pd syaza izati sb tolong tgk jer.haha..aku phm.sb dh cuak gile.mmg blur r.pastu aku blk bwk kete tu penuh berhati2.tp kalu bwk berhati2 pun,kalu org nk langgar pun xgune gk kn.huhu..



esk bru g settlekn ngn org yg langgar aku tu cmne.suh die byr sume la kecuali mane2 yg rosak sb aku msuk longkang tu.tp ikutkn slh die gk.die yg wat aku cuak n blur sb langgar aku.haha..xpe la.yg penting die ngaku slh n nk bayar sume.esk kne la cuti nk selesaikan sume.hope sume akan berjalan lancar n proses die cpt.amin..tp kete aku tu cfirm kne bwk g mandi buang suwei.dh 2 kali dah ecxident.thn lepas pas excident org suh bwk mandikn kete aku degil.hah..amik aku..haha..



bumper yg kne langgar


sensor yg hancur..


ni aku yg wat mase masuk dlm longkang tu.hehe










2 comments:

  1. buat air yasin fiza. lagi elok kalau baca ramai2. kalau sorang2 pun ok jugak. pastu air tu renjiskan kat seluruh kete ko. sambil renjis tu baca selawat. kete aku adik beradik tiga2 mak aku buat cam tu. alhamdulilah setakat ni tak penah lagi perkara2 buruk tu jadik kat kete2 tu. mintak dijauhkan nauzubillah. cuba lah. insyallah..

    ReplyDelete
  2. tu la..mak pun ade ckp gk..kne wat gk ni.utk selamatkn kete ku yg tersayang..hehe

    ReplyDelete