Saturday, July 9, 2011

Congrats ma!

Salam semua....


arini..nak wish


"congrats untuk asma n ain..selamat pengantin baru..semoga kekal dan bahagia hingga akhir hayat"

Asma pas nikah..sgt santek!...(i curi gambo ko ye ma,,,hehe)

tp sgt2 terkilan+sedih xdpt g majlis asma..sblh ain mgu depan pun xdpt g.mule2 mmg dh plan nk g sblh ain..tibe2 ade hal plak..mmg xleh nk elak..uuhhh...sungguh bengang..kalu la leh ubah mase,dah lame aku wat!


xpe la..nnt pos je la hadiah.xpun bile2 naik kl aku antar hadiah ye asma.tp nnt aku kawen jgn plak mu xdtg..wahahaha....tp bile tu xtau la lg..hik..hik....


p/s : seronok tgk mmbe2 dah kawen..dah ade anak..lengkap dh hidup dieorg kn.aku ni je yg lemas ngn soalan2 cepumas org keliling skrg ni..lemas btol.kalau la aku tau bile jodoh aku..dah lame aku g tau sume ye.dah sampai seru nnt aku kawen la...aigooo~~~~
i just wait 4 sumbody who truely luv me..(wearkkk!!cam geli plak ayat ni..hahahahaha.........)

Coretan Oleh :

2 comments:

  1. besa la fiza..umur camni asyik tanya bile nak kawen jer kan...nak wat camana..sabar jer la kan...

    ReplyDelete
  2. tu la..kdg2 rimas gk nk jwb

    ReplyDelete