Saturday, July 23, 2011

Omedetōgozaimasu

Omedetōgozaimasu!.... tahniah pd kontinjen Pej Tanah dan Galian Melaka!

arini penutup sukan Petanda @ sukan pentadbiran tanah dan daerah Melaka..congrats pd team@pasukan PTG yang menang.ermm..aku pun msuk gk.selama beberapa minggu ni asik ngn sukan je.blk lmbt je.arini dh abis..so..leh la blk awal pasni..cnfirm la sb mgu depan dh bulan pose.mmg kne blk awal ler~..hahaha...

1st : bola jaring..(aku masuk ok..hihi)

mase ni byk kontroversi psl aku.ye..ade yg xpuas hati ngn aku.tp bkn pemain2 yg xpuas hti.ade la insan tu..hehe..nasib baik semua pemain tahu kebenaran die.ade supporter.so,aku xamik port sgt.tp bile di diamkn mkn mnjadi2.elok2 aku pnye jersi saiz M die sngaje bg aku saiz XL ok!nasib baik pemain lain back up aku n kteorg tukar jersi sesame sendiri.pastu leh plak tnye aku mane dpt bju kecik??OMG..sgt ketara ok!..xpe la..nasib aku ni jenis mls nk panjang2 wlupun dlm hti sgt panas membara..huhu..anywhere!...team bola jaring JUARA !yes!...sile tutup mulut anda! cot..cet..cot..cet.. hahaha..(yg penting aku dpt medal!ko ade (tuju utk org itu) ?xde kn!)


2nd : futsal (aku pengurus pasukan..hihi)

uhh..sgt mencabar jd pengurus pasukan ni.mule2 mase lantik aku jd pengurus dh kontroversi!yup..kontroversi lg..jgn terkejut la.kontroversi ni dr org yg same gk.asik xpuas hti ngn aku je.huh..sabar je la.nsb bek i ni pnyabar ok.so.wat keras je..huhuhu..memang sgt2 mencabar.tp akhirnye sume tu bjalan lancar..n team aku dpt naib johan..ok la.2 thn lepas tmpt last skali.so..ade improvement...aku sgt hepy n plg best bile sume ucap tahniah kt aku sb bjaya uruskn team aku smpi jd naib johan..ye..mekacih..tp pasni kne banje team aku n jurulatih yg penat melatih team aku.sgt appreciate jasa bdk2 ni yg sgup trun nk trainning kteorg..thanks to shah, kerol n ruhazam.jasamu dikenang.tak dilupakan..team futsal laki..JUARA!..mase ni aku rase sgt hepy.sb rase sgt rapat n saling memberi support antara satu sama lain.LUV U ALL laaaahhh...

3rd : batu seremban ( aku main lg..)

bak kate mazliana (PTD Jasin)..."sume game (perempuan je) ko masuk ek?mane2 je muke ko..hahaha"...bru terperasan.ni la 3 jenis sukan untuk kaum wanita yg dipertandingkan..tp ade gk yg game cmpur ngn laki..n sume game tu aku msuk.ptt ler ade manusia yg xsenang duduk tgk aku.nk wat cmne.bkn aku yg terhegeh2 masukkn name.org yg suh masuk.sume yg aku masuk menang ok..huhuhu..game ni pun team PTG dapat naib juara..2 thn lepas pun tmpt yg last..so..sgt puas hati.sb team yg menang tu memang ade pemain state n sume otai2.kteorg ni sume mude2 remaja lg..so,ok la tu..hehe..

lately..aku rase sgt hepy ngn dunia aku skrg.bile bsukan ni n same2 ngn staff n mmbe2 lain..rase sgt seronok..we have fun together.sume tekanan kje mmg cnfirm hilang.tp yg pasti aku sgt appreciate ngn kerjasama n support bdk2 ni.mase ni mmg xde la nk amik kire pangkat..kite campur je sume.tp mmg best!anywhere...CONGRATS GUYS N GURLS!

jom layan pics yg sempat amik : 

Pic 1 : meraikan kemenangan futsal..hihi


Pic 2 : Team futsal laki yg cemerlang terbilang

 Pic 3 : team batu seremban b4 match

Pic 4 : kami team mude remaja..hehe 

Pic 4 : just satisfied dgn naib johan

Pic 5 : tgh menerima kekalahan sipi

Pic 6 : Juara Bola Jaring

Pic 7 : menang ape x igt..hihi

Pic 8 : Batu seremban

Pic 9 : Futsal lelaki (Juara)

Pic 10 : futsal perempuan (nape nmpk gemuk ni??huh?)

Pic 11 : tarik tali

Pic 12 : Karom



Pic 13 : team bola jaring wif Pengarah

Pic 14 : our success

 Pic 15 : we r happy~^_^~

Pic 16 : great moment

Pic 17 : smile

Pic 18 : pose b4 balik

p/s : rase cm ni thn last kt PTG.mmg have fun.great moment.sayang korang laaaa..pasni aku kne campak mane ye?sbr menanti..neway..

Coretan Oleh :

No comments:

Post a Comment